دانش آموز

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 315 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:12

NFT چيست و کاربرد آن چگونه است؟

نزديک به دو سال است که واژه NFT در سايت‌هاي خبري و مقالات بازارهاي مالي نيز به چشم مي‌خورد. بسياري از هنرمندان و توليد کنندگان محتوا در تلاش بوده‌اند که محصولات خود را در قالب اين پديده به فروش برسانند.

اما سوالي که پيش مي‌آيد اين است که، NFT چيست و چه کاربردي دارد؟

در اين بخش از ايران متا به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

NFT چيست؟

s1_pw8l.jpg

ان اف تي مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن کاربردهاي متفاوتي دارد ولي در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

غيرقابل معاوضه بودن در NFT به چه معنا است

 ممکن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد که غيرقابل معاوضه به چه معنا است؟

در حقيقت ان اف تي را نمي‌توان مانند اسکانس به طور مستقيم رد و بدل کرد. چرا که هيچ 2 NFT مشابه يکديگر نيستند. براي درک بهتر اين موضوع بليت کنسرت را در نظر بگيريد؛ در يک کنسرت هيچ دو بليتي شبيه به يکديگر نيست و منحصر به فرد است.

با توجه به توضيحات بالا مي‌توان به اين توکن و تفاوت آن با ساير رمز ارزها پي برد. ان اف تي‌ها انواع مختلفي دارند و به عبارت ديگر نوعي کالاي کلکسيوني به شمار مي‌آيند.

کاربرد NFT

Nft ها از سال ???? وجود داشته‌اند، اما امروزه شهرت بسيار زيادي پيدا کرده‌اند. ازجمله دلايل محبوبيت اين توکن اين است که در حال تبديل شدن به يک روش محبوب براي خريد و فروش آثار هنري ديجيتال نيز هستند.

جالب است بدانيد از نوامبر سال ???? تاکنون ??? ميليون دلار براي NFT هزينه شده است. ان اف تي به کاربر اجازه مي‌دهد اطلاعات خود را در اثر موردنظر ثبت کند، به صورتي که اين مالکيت اثبات شده و ديگر قابل تغيير نيست. در واقع ارزش اين اثر با هويت صاحب آن گره خورده است.

از ديگر کاربردهاي آن مي‌توان به استفاده در دنياي بازي‌ها اشاره کرد. به اين صورت که با کمک توکن‌هاي nft آيتم‌هاي مختلف در بازي را خريد و فروش کرد.

فروش کشتي ديجيتالي

فردي با پرداخت 149 اتريوم معادل با 650 هزار دلار، کشتي تفريحي بادباني غير واقعي و مجازي را در پلتفرم متاورس خريداري کرد.

نکته جالب اين است که هرگز نمي‌تواند به صورت فيزيکي پا در آن بگذارد. اين کشتي تنها جزو دارايي‌هاي ديجيتالي NFT محسوب مي‌شود.

در آخر اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:27

معرفي دوربين مداربسته براي تعميرگاه هاي خودرو

يکي از دغدغه‌هايي که صاحبان بنگاه‌هاي خودرو يا نمايندگي‌هاي فروش خودرودارند، بحث امنيت و ايمني اين اماکن است. سرمايه‌گذاري براي امن سازي اين محيط‌ها و توسعه امنيت آن مي‌تواند از سرمايه گران‌بهاي آن‌ها و اموال آن به نحوي مطلوب محافظت نمايد. بسياري از نمايندگي‌هاي خودرو، موجودي‌هاي خود را در بيرون از محوطه و يا در فضايي باز نگهداري مي‌نمايد و اين امر سبب مي شود که سارقان و دزدان به آن چشم طمع داشته باشند و بخواهد که خود خودرو و يا وسايل آن را به سرقت برند. در اين نمايندگي‌ها خودروهايي با رنج قيمت متفاوت وجود دارد و اگر يک سارق بتواند به آن نفوذ کرده و بخشي از آن اموال را به سرقت برد علاوه بر وارد آمدن خسارت به آن موسسه، اعتبار ايشان نيز زير سؤال خواهد رفت. ?

 

امروزه سيستم‌هاي نظارت تصويري متنوعي عرضه‌شده است که مي‌تواند براي نمايندگان فروش خودرو و يا بنگاه ماشين، بر اساس هر بودجه‌اي پياده‌سازي شود. در اين مقاله بر آنيم تا اهميت اجراي سامانه‌هاي نظارت تصويري در اين اماکن را بررسي نماييم. سپس درباره مزاياي پياده‌سازي آن‌ها اشاره خواهيم نمود. يادمان باشد امنيت هر کسب‌وکار در موفقيت آن کسب‌وکار تأثير مستقيم و بسزايي دارد. بايد اين ديد را داشته باشيد که دوربين در نمايندگي فروش خودرو مي‌تواند به‌عنوان يک سرمايه‌گذاري درازمدت در نظر گرفته شود.

ملاحظات امنيتي در هنگام نصب دوربين هاي مداربسته :

اگر خواهان پياده‌سازي سيستم نظارتي در بنگاه خودروي خود هستيد و مي‌خواهيد آن را به‌طور کامل ايمن نماييد، لازم است چندين فاکتور را مدنظر قرار دهيد. اين عوامل تأثير اساسي در انتخاب نوع دوربين و ويژگي‌هاي آن دارد تا بنگاه خودرو به‌طور کامل امن گردد. اين عوامل در پياده‌سازي بهينه آن نيز دخيل هستند. اولين گام و مهم‌ترين گام براي مشخص شدن عوامل و فاکتورها، پرسيدن چند سؤال ابتدايي و مهم است.

اولين سؤال بايد درباره ميزان و تعداد سرقت‌ها در سال‌هاي گذشته باشد. اگر تعداد سرقت‌ها زياد باشد، مشخص است که نمايندگي فروش خودرو آسيب‌پذيري بالايي را در برابر سرقت دارد. همچنين محله‌اي که اين نمايندگي در آن قرارگرفته است نيز مي‌تواند جرم خيز بودن آن را مشخص نمايد. براي بررسي جرم خيز بودن محله مي‌توانيد پرس‌وجويي را از همسايگان داشته باشيد. هر چه تعداد سرقت‌ها در محوطه نمايندگي و يا محله بيشتر باشد، شما بايد تعداد دوربين‌هاي بيشتري را براي محيط و يا ديواره در نظر بگيريد.

بسياري از بنگاه‌هاي فروش خودرو آسيب‌پذير هستند و زير نظر بسياري از سارقان قرار دارند. از سويي ديگر در صورتي‌ که صاحبان اين مشاغل مديريت و نظارت مناسبي بر اين محيط‌ها نداشته باشند شرايط جوي و آب‌وهوا مي‌تواند خساراتي را بر بدنه و ساير بخش‌هاي خودرو وارد سازد.

پرسش دوم :

پرسش دوم شما بايد به شناسايي اماکن جرم خيز منتهي شود. شما با شناسايي مناطق جرم خيز گاراژ و يا نمايندگي فروش خودرو مي‌توانيد بهترين مکان‌هاي نصب دوربين را شناسايي کنيد. شناسايي اين مناطق و تعيين تعداد دوربين سبب جلوگيري از هزينه‌هاي اضافي براي خريد دوربين‌هاي غيرضروري خواهد شد. بهترين راه اين است که شما در بدو امر مناطقي که براي شما مهم‌تر هستند و سرمايه‌هاي بيشتري در آنجا انبار کرده‌ايد را مشخص نماييد. همچنين مناطقي که کمتر در تردد مسئولين وجود دارد نيز مي‌تواند به‌مرور سبب جرم خيز شدن آن مناطق گردد. ليست اين مناطق را تکميل نماييد تا در انتخاب محل دوربين دقيق‌تر عمل کنيد.

يکي از تهديدهايي که در مراکز تعمير و يا نمايندگي‌هاي خودرو وجود دارد دزديدن لاستيک است. سرقت لاستيک آسيب‌پذيري بالقوه‌اي است که در تمامي نمايندگي‌هاي تعمير خودرو وجود دارد. در صورتي که چنين تهديدي در منطقه شما رخ‌داده است لازم است از دوربين‌هايي استفاده نماييد که با راهکار تشخيص چهره ترکيب شود و سارقان را به‌مرور به شما معرفي نمايد.

براي آنکه بتوانيد تصويري محکمه پسند را به مراجع قضايي تحويل دهيد لازم است که مشخصات جزئي شامل رنگ لباس، ميميک صورت و موارد ديگر در تصوير مشخص باشد تا براي اثبات وقوع جرم قاضي تصميم درستي را اتخاذ نمايد.

 بيشتر بدانيد: دوربين مداربسته ارزان     ماژول فيبر نوري

 

پرسش سوم :

سؤال سوم و پرسش نهايي که بايد براي انتخاب دوربين‌ها در نظر داشته باشيد اين است که آيا در حال حاضر سيستم امنيتي وجود دارد؟ آيا سيستم امنيتي موجود مؤثر و کارا است؟ نقاط ضعف سيستم امنيتي موجود چيست؟

اگر در حال حاضر از سيستم‌هاي آنالوگ قديمي استفاده مي‌کنيد و سامانه امنيتي شما از سيستم‌هاي مدرن بهره نمي‌گيرد بايد سيستم خود را ارتقا دهيد. سيستم‌هاي مداربسته آنالوگ عملکردي محدود دارند و قابليت هاي آن‌ها انگشت ‌شمار است. در بسياري از مواقع تصوير اين دوربين‌ها بي‌فايده مي‌باشد و قاضي آن را قبول نمي‌نمايد. ارتقا سيستم‌هاي مداربسته آنالوگ به دوربين‌هاي تحت شبکه مي‌تواند مزاياي بي‌شماري را به ارمغان آورد و امنيت منطقه را به‌طور کارا ارتقا دهد.

 

حتما بخوانيد: دوربين هاي مداربسته نظارتي پارکينگ

مزاياي سيستم هاي نظارت تصويري در نمايندگي خودرو :

پياده‌سازي و اجراي پروژه‌هاي نظارت تصويري در نمايندگي‌هاي خودرو، مي‌تواند مزاياي بسياري را به ارمغان آورد. اين مزايا سبب ارتقا امنيت محيط کسب‌وکار آن‌ها خواهد شد. در بخش زير به معرفي برخي از اين مزايا مي‌پردازيم?:

بازدارندگي از وقوع جرم :

يکي از الزامات امنيت در هر کسب‌وکار من‌جمله نمايندگي‌هاي فروش و تعمير خودرو، امن سازي محيط و ارتقا سپرهاي امنيتي مي باشد. بايد در هر کسب‌وکاري اطمينان حاصل شود که وقوع و نفوذ جرم به يک منطقه سخت و دشوار است، اين امر يکي از مسئوليت‌هاي بزرگ هر سازمان يا ارگان مي‌باشد. دوربين‌هاي امنيتي در هر منطقه من‌جمله گاراژهاي تعميرگاه و يا بنگاه‌هاي فروش عامل بازدارنده از از وقوع جرم مي‌باشند. استفاده از دوربين‌هاي جديد و باقابليت‌هاي نوآورانه سبب ارتقا امنيت هر محدوده مي‌شود. در بسياري از تحقيقات نشان داده‌شده است که خود دوربين عامل بازدارنده محسوب مي‌شود چراکه سارقان نمي‌خواهند از اعمال مجرمانه خود اثر بگذارند و فيلمي از جرم خود را به صاحبان تحويل دهند. سارقان با ديدن دوربين راه خود را کج کرده و به منطقه ديگر براي ارتکاب جرم مهاجرت مي‌کنند!

محافظت از موجودي :

همان‌طور که قبلاً نيز اشاره شد، نمايندگي‌هاي فروش و تعميرات خودرو نسبت به ساير مشاغل خرده ‌فروشي کالاهاي بسيار گران‌قيمت‌تري دارند. علاوه بر اين، بخش بزرگي از موجودي خودرو آنها پس از پايان ساعت کاري در خارج از منطقه باقي مي ماند، که مي‌تواند يک هدف وسوسه‌انگيز، براي مجرمان بوده و يا لاستيک خودروها به سرقت رود. حفظ امنيت نمايندگي‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و دوربين‌هاي امنيتي مي‌توانند يک لايه دفاعي قدرتمند را فراهم کنند. با استفاده از هوشمند سازي هاي نظير تشخيص حرکت و يا تشخيص نفوذ مي‌توان هوشمند سازي منطقه را مضاعف نمود و با انتقال تصوير و ارائه پيام هشدار به صاحبان امنيت منطقه را به لطف سامانه نظارت تصويري مدرن ارتقا بخشيد.

 بيشتر بخوانيد: قيمت dvr   قيمت nvr  

امن سازي ساختمان، کارکنان و مشتريان :

دوربين‌هاي امنيتي که در نمايندگي‌هاي خودرو نصب مي‌شوند علاوه بر حفظ دارايي وظيفه امن سازي کارکنان و مشتريان را دارند. با مانيتورينگ دوربين‌ها مي‌توان کارکنان را در زمان بحران مطلع نمود و يا اگر يک مشتري در معرض خطر قرار دارد از طريق بلندگو پيام‌هايي را براي ايشان قرائت کرد. مانيتورينگ کارمندان براي انجام وظايف روزمره به‌طور کامل، نيز از وظايف دوربين‌هاي مداربسته به شمار مي‌آيد. انتقال تصوير و مانيتورينگ از راه دور کارکنان مي‌تواند سبب ارتقا اثربخشي عملکرد براي مديران شود.

يکپارچه سازي :

يکي از مزاياي سامانه‌هاي نظارت تصويري يکپارچه‌سازي آن با ساير سيستم‌ها است و درصورتي‌که در نمايندگي از سامانه‌هاي کنترل تردد و يا پيجينگ استفاده مي‌نماييد مي‌توانيد اين سامانه‌ها را باهم ادغام نموده و با يک نرم افزار واحد آن را مديريت نماييد. بررسي ورود و خروج کارمندان و زنگ درب ورودي سامانه‌هايي هستند که مي‌تواند با نرم‌افزار دوربين‌ها يکپارچه شوند. علاوه بر اين سامانه خانه هوشمند نيز امکان تبعيت از نرم‌افزار را دارد و به کمک نرم‌افزار جامع مي‌توانيد مديريت دما را نيز داشته باشيد.

روش هاي سودمند براي اجراي دوربين هاي امنيتي براي نمايندگي هاي خودرو :

هنگام انتخاب دوربين‌هاي امنيتي براي نمايندگي‌هاي خودرو، نکات مفيدي وجود دارد که کاربران مي‌توانند از آنها براي بهترين انتخاب و مناسب‌ترين راهکار استفاده نمايند. انتخاب دوربين مناسب به شرايط محيط کاملاً وابسته است و براي بهترين انتخاب بايد فاکتورهاي متعددي را نيز در نظر گرفت. در بسياري از مواقع مدل‌ها و تيپ‌هاي متنوعي از دوربين‌ها در کنار يکديگر در يک پروژه به‌کار مي‌برند تا ارزنده‌ترين راهکار فراهم شود.

مهم‌ترين نکته‌اي که بايد مدنظر قرار دهيد اين است که دوربين‌هايي که در فضاي آزاد استفاده مي‌شوند آيا توانايي مقابله با گردوغبار و آب را دارند و به‌ نوعي  IP دوربين که بيانگر درجه حفاظت دوربين است براي اين محيط‌هاي پاسخگو است. دقت کنيد IP  درجه حفاظت مخفف INGRESS PROTECTION  است، که از دو عدد تشکيل مي‌شود و براي محيط‌هاي بيروني بهتر است ?? يا ?? باشد. يکي ديگر از نيازهاي امنيتي در نمايندگي‌هاي خودرو محل استقرار وسايل کارکنان است. نظارت بر اين مناطق امنيت و آسودگي خاطر کارکنان را افزايش خواهد داد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:18

نکات انتخاب دوربين مداربسته  براي کارگاه ساختماني

نصب دوربين مداربسته در کارگاه ساختماني مي تواند امنيت بي نظيري در مقابل جرم، سرقت و خرابکاري ايجاد کرده و امنيت کارگران را بالا ببرد. دوربين مدار بسته در اين مکان ها نه تنها باعث صرفه جويي در هزينه هاي کمپاني مي شوند بلکه موفقيت يک پروژه را هم تضمين مي کند. استفاده از دوربين مداربسته مدرن به لطف نوآوري ها و تکنولوژي هاي جديد، بسيار مقرون به صرفه است.
کارگاه هاي ساختماني معمولا داراي تجهيزات، ماشين آلات و مصالح گران قيمتي هستند که نياز به مراقبت شبانه روزي دارند. علاوه بر اين، براي هر پروژه ساختماني مهم است که کارگران وظايف خود را انجام داده و امنيت لازم را داشته باشند.

 

اغلب ميليون ها و شايد چندين ميليارد تومان در يک پروژه ساخت و ساز سرمايه گذاري شده باشد بنابراين نتيجه موفقيت آميز آن بسيار مهم است. در ادامه در مورد دوربين هاي مداربسته مدرن و مزايايي که براي کارگاه هاي ساختماني به همراه دارند خواهيم پرداخت.

دوربين هاي مداربسته کارگاه ساختماني چيست؟

دوربين هاي امنيتي کارگاه هاي ساختماني براي نظارت بر کارگاه هاي فعال و ضبط فعاليت هاي روزانه نصب و مورد استفاده قرار مي گيرند. اين دوربين ها مي توانند ويديوهايي با رزولوشن بالا را به يک مرکز کنترل امنيتي داخل يا خارج کارگاه مخابره کنند. به همين دليل نصب اين دوربين ها يک سرمايه گذاري فوق العاده جهت تضمين انجام مداوم عمليات روزانه در کارگاه است.

دوربين مداربسته تحت شبکه برخلاف نوع آنالوگ، به راحتي نصب، نگهداري و استفاده مي شود. وجود اين دوربين ها اثبات کرده است که نه تنها مي توانند مجرمان و خرابکاري را از محل ساخت و ساز دور نگه دارند بلکه مي توانند باعث شوند کارگرها بهتر کار کنند چون مي دانند در حين انجام وظايف روزانه، نظارت(دوربين مداربسته کارخانه) مي شوند.

اغلب ميليون ها و شايد چندين ميليارد تومان در يک پروژه ساخت و ساز سرمايه گذاري شده باشد بنابراين نتيجه موفقيت آميز آن بسيار مهم است که تنها با نصب يک دوربين مداربسته اين مسئله امکان پذير مي شود .

 

نصب دوربين مداربسته در کارگاه ساختماني

در دهه هاي گذشته، دوربين هاي مداربسته آنالوگ به سختي نصب مي شد چون آنها به يک مدار نياز داشتند. افزودن دوربين هاي جديد به سيستم هم چالش برانگيز بود و نياز به سيم کشي جديد براي هر دوربين داشت. دوربين هاي آنالوگ در سال هاي گذشته محدوديت کيفيت در تصاوير توليدي خود هم داشتند.

دوربين هاي مداربسته جديد براي کارگاه‌ هاي ساختماني مي توانند موضوعات امنيتي مختلفي که ممکن است در مکان وجود داشته باشد را پوشش دهند. معمولا ارزيابي امنيتي کارگاه بايد پيش از نصب دوربين انجام شود تا بتوان نقاط آسيب پذير را شناسايي کرد. پس از تعيين نقاط نصب دوربين ها و نوع دوربين مورد نياز، مي توان به راحتي آنها را نصب کرد.

دوربين هاي امنيتي با توجه به طيف گسترده اي از کارکردها و توانايي هاي جديد، داراي انواع مختلفي بوده که هر کدام مي توانند در مکان خاصي مفيد واقع شوند. برخي از مدل هاي داراي قابليت ديد در شب هستند که مي توانند تصاوير واضحي را حتي در تاريک ترين محيط يا در شب توليد کنند. مدل ها ديگر به گونه اي طراحي شده اند که وقتي حرکتي را شناسايي کنند فعال شده و بلافاصله پرسنل مسئول را با هشدار آگاه مي کنند.

شناسايي نيازهاي امنيتي يک کارگاه ساختماني بسيار مهم است و بايد يک طرح امنيتي قوي براي آن تهيه کرد. انتخاب بهترين نوع و مدل از دوربين هاي مداربسته تضمين مي کند که مکان در برابر وقوع جرم ايمن بوده و کارگران مشغول در کارگاه از ايمني کافي برخوردار هستند و وظايف خود را انجام مي دهند.

مزاياي نصب دوربين مداربسته در کارگاه ساختماني

همانطور که در بالا گفته شد، نصب دوربين مداربسته در کارگاه ساختماني مي تواند مزاياي بي نظيري براي آن محل ايجاد کند. برخي از اين مزايا آشکار بوده و برخي ديگر کاملا منحصر به فرد هستند و موقعيت هاي جديدي براي محافظت از کارگاه و کارگران فراهم مي کنند. نصب دوربين مداربسته در کارگاه ساختماني داراي مزاياي زير است.

دور نگه داشتن سارقان و خرابکاران

شايد يکي از مهم ترين مزايايي که دوربين هاي مداربسته براي يک کارگاه ساختماني دارند، توانايي آنها در جلوگيري از وقوع جرم است. چون هميشه ثابت شده است که مجرمان آسيب پذيرترين و ساده ترين مکان ها را هدف قرار مي دهند. اين موضوع در مورد خرابکارها هم صدق مي کند.

وجود دوربين هاي مداربسته در کارگاه ساختماني مي تواند به عنوان يک عامل بازدارنده قدرتمند عمل کرده و مجرمان نمي توانند به هدف خود برسند. اگر دوربين مداربسته در محل نصب شده باشد، طبق بررسي ها ?? درصد از مجرمان مکان ديگري را انتخاب مي کنند و همين يعني قدرت بازدارندگي دوربين هاي امنيتي.

 

نظارت مداوم

دوربين هاي مداربسته مدرن به کاربران توانايي انتخاب نحوه و زمان شروع ضبط ويديو را مي دهند. مي توان دوربين هاي تحت شبکه را به گونه اي تنظيم کرد که بيست و چهار ساعت شبانه روز به ضبط تصاوير مشغول بوده و آنها را به يک دستگاه ذخيره يا فضاي ابري ارسال کند. اگر مي خواهيد در فضاي ذخيره صرفه جويي کنيد، مي توانيد آنها را به گونه اي تنظيم کنيد که تنها وقتي حرکتي را شناسايي کردند فعال شده و شروع به ضبط کنند. اين قابليت به کاربران امکان تغيير تنظيمات دوربين ها را بر اساس محيط مي دهد و مي توانند بيشترين پوشش دهي را در زمان نياز داشته باشند.

ايجاد شواهد مفيد از مسئوليت و وقوع جرم

نصب دوربين هاي مداربسته در کارگاه ساختماني مي تواند شواهد مفيدي را از وقوع جرم يا حادثه ارائه دهد. اين ويديوها در آينده مي توانند در شناسايي افراد خاطي و مجرم کمک کرده و راه اجراي قانون و تعقيب مجرمان را هموارتر سازد. با استفاده از اين شواهد مي توان اموال به سرقت رفته را بازگرداند و در عين حال از وقوع جرم توسط ساير مجرمان جلوگيري کرد.

به دنبال وقوع يک حادثه در کارگاه، ويديوهاي با کيفيت (مانند دوربين مداربسته ? مگاپيکسل) مي توانند به کمک شرکت هاي بيمه آمده تا شرايط پيرامون حادثه را بررسي و ميزان مسئوليت را مشخص کنند. محافظت از کارگاه در برابر پرونده هاي جعلي و بدهي ها، يکي از جنبه هاي مهم براي تضمين موفقيت يک پروژه ساختماني است.

تطبيق دوربين ها يا پيشرفت پروژه

کارگاه هاي ساختماني دائما در حال تغيير و تکميل شدن هستند و هم زمان با اين تغييرات، نقاط آسيب پذير از لحاظ امنيتي هم تغيير مي کند. خوشبختانه دوربين هاي مدرن مي توانند به راحتي از نصب درآمده و دوباره در محل جديدي نصب شوند تا پوشش کامل بر محيط ايجاد شود. مهم نيست محيط کارگاه ساختماني چگونه باشد، دوربين هاي مداربسته جديد (دوربين مداربسته صنعتي) مي توانند پوشش همه جانبه و روشي قدرتمند و محافظتي در برابر جرم ارائه دهند.

نتيجه گيري

استفاده از دوربين هاي مداربسته در کارگاه هاي ساختماني مي تواند امنيت آن کارگاه را به ارمغان بياورد . در اين مقاله به مواردي همچون کنترل حفظ ايمني و امنيت کارگران و افرادي که در کارگاه حضور دارند و يا پيشگيري از وقوع سرقت و خرابکاري توسط دوربين مداربسته اشاره شد .
شايان ذکر است در صورت وقوع سرقت و يا خرابکاري، از طريق تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته مي توان جرم را پيگيري نمود تا افراد خرابکار و مجرم شناسايي شوند

https://www.pedicure.com/activity/p/444039/

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/10324095

https://telegra.ph/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-02-06

https://reda.sa/activity/p/925007/

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 161 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:24

راهنماي کامل الگوريتم رتبه مغز گوگل

Google RankBrain چيست؟ چگونه کار مي کند؟ آيا مي توانيد براي آن بهينه سازي کنيد؟ در اينجا همه چيزهايي که بايد در مورد الگوريتم RankBrain گوگل بدانيد آمده است.

 

در سال 1996، ايده پيوندها به عنوان يک سيگنال رتبه بندي، جستجو را با آنچه به رتبه صفحه گوگل تبديل مي شد، متحول کرد.

 

به همين دليل است که دهه گذشته سهم بازار جستجو به اين صورت است:

 

سهم بازار جهاني Statista از موتورهاي جستجو

 

اتفاقات زيادي افتاده است، و از آن زمان تغييرات و سئو سايت اصفهان الگوريتم‌هاي عظيمي معرفي شده‌اند، اما بدون شک هيچ کدام به اندازه RankBrain مهم نيستند.

 

همانطور که در زير بحث خواهيم کرد، اين تنها به دليل تأثير آن بر نتايج نيست (اگرچه مسلماً در آنجا نيز برنده مي شود) بلکه به معناي آن است - يادگيري ماشين براي اولين بار در آنچه ما به عنوان جستجو فکر مي کنيم معرفي شد.

 

 

RankBrain چيست؟

RankBrain سيستمي است که توسط آن گوگل بهتر مي‌تواند هدف احتمالي کاربر از يک عبارت جستجو را درک کند. در بهار 2015 عرضه شد، اما تا 26 اکتبر همان سال اعلام نشد.

 

در ابتدا، RankBrain براي پرس و جوهايي اعمال شد که گوگل قبلا با آنها مواجه نشده بود و در آن زمان و هنوز هم وجود دارد، حدود 15? از کل جستجوها. از آنجا گسترش يافت تا بر همه نتايج جستجو تأثير بگذارد.

 

در هسته خود، RankBrain يک سيستم يادگيري ماشيني است که از مرغ مگس خوار ساخته شده است، که گوگل را از يک محيط "رشته ها" به "چيزها" رساند.

 

يعني از «خواندن» کاراکترهاي تحت اللفظي، و در عوض «ديدن» موجوديتي که آنها نمايندگي مي‌کنند، گرفته شده است.

 

نکته اي سريع درباره موجوديت ها و چيزهايي که روي رشته ها هستند

براي نشان دادن اين پيشرفت مهم و نقش آن در RankBrain، به سادگي بايد شخصيت هايي را که نام يکي از دوستان و همسالان من را تشکيل مي دهند، در نظر بگيريم:

 

تا قبل از مرغ مگس خوار، گوگل آن کاراکترها و مجموعه‌اي از 2 کلمه و 13 کاراکتر را مي‌ديد که به ترتيب مرتب شده و به اندازه کافي در يک صفحه استفاده مي‌شد، آن را براي رشته جستجوي «jason baard» مرتبط مي‌کرد.

 

واقعاً اين مي تواند هر جيسون باشد، اين مهم نبود.

 

آنها بر پيوندها و چند سيگنال ديگر تکيه کردند تا "مرتبط" ترين آنها را آشکار کنند، بدون اينکه بفهمند جيسون کيست يا چيست.با مرغ مگس خوار، دوست من ديگر مجموعه ساده اي از شخصيت ها نيست، بلکه به موجوديت تبديل شده است:

 

 

نتايج جستجو و خريد گوگل خود را محک بزنيد

CPC، CTR و موارد ديگر را با صنعت خود مقايسه کنيد. ببينيد CVR، AOV، نرخ پرش و ساير KPIهاي شما چگونه روي هم قرار مي گيرند. مقايسه عملکرد براي هر کانال.ما نمي‌توانيم در اين مقاله با جزئيات زياد به نهادها بپردازيم، اگرچه مي‌توانيد در اينجا درباره آنها بخوانيد.اما به طور خلاصه، آنچه در مورد مرغ مگس خوار براي عملکرد RankBrain ضروري بود، اين بود که گوگل اين عبارت را نبيند:جيسون بارنارد دوست ديو ديويس است که پيراهن هاي قرمز را دوست دارد و يک بازارياب ديجيتال است.

 

و صرفاً آن را به عنوان مجموعه اي از شخصيت ها که بايد مرتب شوند و با پرس و جو سنجيده شوند، تفسير مي کنند.در حالي که بسيار پيشرفته بودند، اساساً در پاسخ به اين سؤال گير کردند: «جيسون بارنارد» چند بار در متن و در پيوندهاي آن متن ظاهر مي‌شود؟با فرض اينکه پرس و جو دوباره «جيسون بارنارد» باشد، با مرغ مگس خوار، اين جمله براي گوگل بيشتر شبيه به اين خواهد بود:

 

 

هر موجوديت اصلي با يک Machine ID نشان داده مي شود.اين شناسه ها براي هر يک منحصر به فرد هستند - و هيچ دو نهادي داراي شناسه يکسان نيستند.من عمداً خودم را به جمله اضافه کردم تا نشان دهم که هميشه کامل نيست.نام من بسيار رايج است، و «ديو ديوي» برجسته‌تر از من وجود دارد (مي‌دانم، مي‌دانم... باورش سخت است).

 

به دليل پيشينه جيسون در موسيقي، گوگل به راحتي مي‌تواند بدون زمينه اضافي فرض کند که ديو ديويزي که جيسون با آن دوست بود، ديو ديويس (/m/01pwfk) از The Kinks (/m/08w4pm) است.

 

گوگل از طريق نهادهاي ديگر در صفحه و ساير اتصالات در وب توضيح مي‌دهد. اما اين داستان ديگري است، براي يک روز ديگر.

 

آنچه در زمينه RankBrain مهم است اين است که با مرغ مگس خوار، گوگل (/m/045c7b) اکنون دنيا را به عنوان مجموعه اي از چيزها و نه رشته ها درک مي کند.

 

بازگشت به RankBrain

با کمي در مورد موجوديت‌ها، مي‌توانيم به RankBrain برگرديم.

 

RankBrain در هسته خود را مي توان به عنوان يک سيستم پيش غربالگري در نظر گرفت.

 

هنگامي که يک پرس و جو در گوگل وارد مي شود، الگوريتم جستجو در تلاش براي نمايش بهترين محتوا، در بهترين قالب(ها)، پرس و جو را با هدف شما مطابقت مي دهد.

 

اگر گوگل قصد شما را نداند؟

 

چرا گوگل RankBrain را معرفي کرد؟

RankBrain در ابتدا براي رفع يک مشکل ساده اما بزرگ راه اندازي شد.

 

گوگل 15 درصد از پرس و جوها را مورد استفاده قرار نداده بود، و به همين دليل هيچ زمينه اي براي آنها وجود نداشت، و نه تجزيه و تحليل گذشته براي تعيين اينکه آيا نتايج آنها در برآورده کردن هدف کاربر خوب است يا خير.

 

RankBrain را وارد کنيد.

 

اين سيستم به جاي رشته ها به چيزها نگاه مي کند.

 

RankBrain همچنين زمينه‌هاي محيطي (مثلاً مکان جستجوگر) را در نظر مي‌گيرد و معناي جايي که انجام شده است را برون‌يابي مي‌کند.

 

اين مي تواند يک فرآيند ساده براي درک اين موضوع باشد که ترتيب کلمات ممکن است تابعي از فرآيند جستجو باشد و نه هدف.

 

چه کسي در ميان ما يک پرس و جو را صرفاً با زدن يک يا دو کلمه اصلاح نکرده است.

 

قبل از اينکه وارد آن شوم، گوگل مطمئناً ديده است:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

اما وقتي مجموعه‌اي را که مي‌خواستم برنمي‌گردانم، ممکن است شروع به اضافه کردن شرايط کنم و در نتيجه سؤالي بيشتر شبيه به:

 

“پيتزا ويکتوريا بي سي سبزيجات با پوسته نازک”

 

احتمال زيادي وجود دارد که گوگل آن پرس و جوي خاص را نديده باشد، اما از آنجايي که آنها به چيزها نگاه مي کنند نه رشته ها، مي دانند که پرس و جو مشابه خواهد بود، اگر نه يکسان، مانند:

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک در نزديکي من

 

يا با صدا:

 

"OK Google، از کجا مي توانم يک پيتزاي گياهي با پوسته نازک تهيه کنم؟"

 

RankBrain چگونه کار مي کند؟

جاي تعجب نيست که گوگل هرگز نحوه عملکرد RankBrain را مشخص نکرده است.

 

با اين وجود، مي‌توانيم حدس‌هاي درستي در مورد آنچه در پشت صحنه مي‌گذرد داشته باشيم.

 

تابع جستجوي جديد

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، ما بايد از فکر کردن با عباراتي که مي‌فهميم دست برداريم و مانند يک ماشين فکر کنيم.

 

جايي که ممکن است ببينم:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

گوگل مي بيند:

 

/m/0663v /m/07ypt

 

اين به طرز چشمگيري همه چيز را تغيير مي دهد. "ويکتوريا بي سي" دو چيز نيست، بلکه يک چيز است.

 

هنگام مقايسه مکان هاي ديگر براي:

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 446 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:48

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي کند. شرکت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌کنند. کميسيون در سرنخ هايي که به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يک بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يک بازارياب وابسته، در نظر بگيريد که از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد کرد.6 وبلاگ ها کانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يک متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان کند.

 

پس از شناسايي يک پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا کنيد که با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يک بخش متمرکز بهتر مي تواند به شما در جذب يک پايگاه اختصاصي مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق کنيد و يک يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد، چه کسب کميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيک بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد کنيد و براي افزايش ترافيک سايت خود تلاش کنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يک شرکت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورک است که به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکاي مختلف را مشخص مي کند و آنها را بررسي مي کند. بازديدکنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها کميسيون دريافت مي کند.

 

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد که چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شرکت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، کساني که زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شرکت مي کنند، درآمد بيشتري کسب مي کنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع کنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد کامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته کننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناکي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يکنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي کسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر کجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد کسب کنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يک تاکتيک محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاکتيک هاي بازاريابي نه چندان سنتي که هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي کنند، آماري که با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني که تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي که به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير کرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه کرد و اين فرصت را براي شرکت‌هاي وابسته فراهم کرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي که در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، که با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است که از طريق آن يک شرکت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. شرکت وابسته به سادگي محصولي را که از آن لذت مي برد جستجو مي کند، سپس آن محصول را تبليغ مي کند و از هر فروش که انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يک وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 239 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:32

يکي از عمده مشکلات کشاورزان و باغداران، خشک شدن درختان و نهال ها بعد از کاشت مي باشد. در اين مطلب تصميم داريم بصورت تخصصي به اين مبحث بپردازيم.

علت خشک شدن سرشاخه هاي گردو

گردو يکي از محصولات باغي مهم در ايران مي باشد که مغز ميوه و چوب آن از نظر اقتصادي ارزشمند بوده و ايران حدود ?? درصد از سطح زير کشت اين محصول را به خود اختصاص داده و از نظر توليد گردو در رتبه چهارم قرار دارد. با وجود درصد بالا سطح کشت گردو در ايران اما متاسفانه عملکرد پاييني در توليد محصول دارد و يکي از عوامل مهم در کاهش عملکرد آفات و بيماريهاي خسارت زا در اين محصول مي باشد

يکي از عارضه هاي شايع در درخت گردو خشک شدن شاخه و سرشاخه هاي گردو مي باشد که عوامل مختلفي مانند سرماز زدگي، آفاتي مانند کرم خراط و بيماري هاي از قبيل شانکر باکتريايي مي تواند باعث بروز اين علائم گردد. ولي مهمترين و شايع ترين عامل در خشک شدن شاخه و سرشاخه هاي گردو بخصوص در مناطق گرم قارچ بيماريزا گاهي و خسارتزاي بنام ناتراسيا (Nattrassia magniferae) مي باشد.

 اين بيماري اولين بار از درختان گردو از کرمان گزارش شده است و تاکنون در درختان مختلفي مانند پسته، بادام، گلابي، سيب، هلو، صنوبر، بيدمجنون از نقاطق مختلف ايران مشاهده و گزارش گرديده استتمامي ارقام گردو به اين بيماري حساس مي باشد، همچنين درختاني که از نظر تغذيه دچار ضعف مي باشد براي آلودگي به اين بيماري مساعد تر هستند. اين بيماري در مناطق سردسير خسارت چنداني وارد نمي کند و برعکس در مناطق گرما و خشک خسارت شديدي مي تواند به درختان وارد کند

علائم بيماري ناتراسيا در گردو

براساس تجربه اکين نهال اين قارچ بيماريزا گياهي روي برگ هاي درختان گردو علائمي نداشته و  خسارت آن روي شاخه و تنه مي باشد. اسپور هاي (بذرهاي قارچ) اين قارچ فقط قادر است که از پوست نازک و سبز درختان نفوذ کرده و به درخت خسارت وارد کند.

در درختان مسن اين قارچ نمي تواند از پوست ضخيم تنه رخنه کند و فقط از پوست نازک سرشاخه ها نفود کرده و به همين جهت در درختان مسن ابتدا خشکيدگي در سرشاخه هاي بالاي درخت مشاهده مي گردد که بتدريج به سمت پايين توسعه مي يابد. اين قارچ ابتدا از پوست درخت وارد شده و موجب سياه شدن بافت چوبي تنه درمحل نفوذ مي گردد.

 اين سياه شدگي بافت بتدريج به استوانه مرکزي شاخه پيشروي و در نهايت کل شاخه در بر گرفته و با انسداد بافت آوندي در محل آلودگي که ممکن است در اثر تخريب بافت آوندي يا تيلوز ايجاد گردد موجب خشک شدن شاخه و سرشاخه مي شود، که اين خشکيدگي در صورت آلودگي شديد همراه با دماي بالا هوا بصورت سبز خشک شدن برگها و  ماندن آنها روي شاخه نمايان مي گرددکود جادوگر گياهان رو ببين!

علائم آلودگي در روي تنه بصورت رگه هاي سوختگي و رنگ پريدگي بخصوص در سمت رو به آفتاب بروز مي کند و سپس پوست در محل سوختگي و خشک شده شاخه و تنه بصورت کاغذي در آمده که از تنه جدا شده و زير پوست حالت دودي مانند سياه مشاهده مي گردد که در واقع اسپور هاي قارچ بوده که مي تواند با وزش باد و باران به راحتي پراکنده شده و موجب آلودگي ساير درختان گردد.

همچنين در برخي موارد در روي تنه و شاخه هاي خشک در اثر قارچ ناتراسيا جوش هاي  نارنجي رنگي مشاهده مي شود که اين جوش هاي نارنجي رنگ (فيتيله نارنجي) در اثر الودگي ثانويه به قارچ فرصت طلب سيتوسپورا مي باشد که اين قارچ سيستوپورا اغلب به بافت هاي چوبي ضعيف يا خشک شده در اثر ساير قارچ ها در اغلب درختان حمله مي کند

نکته: در درختان جوان يا نهال هاي تازه کاشته شده قارچ ناتراسيا مي تواند به تمامي بخش هاي تنه و شاخه درخت که داراي پوست نازک و سبز هست حمله کند و موجب خشک شدن کل درخت، شاخه هاي بزرگ يا بخش اعظمي از درخت گردد.

اسپورهاي قارج که نسبت به سرما، خشگي و گرما مقاوم بوده مي تواند توسط باد و باران از منبع آلودگي (درختان آلوده در باغ) به ساير مناطق و درختان پراکنده شوند. آرتروسپور هاي (نوعي بذر مقاوم مخصوص قارچ ها) به راحتي مي توانند از طريق زخم هاي موجود در تنه که در اثر ضربات مکانيکي، زخم هرس، زخم هاي ناشي از نوسانات دمايي به پوست و تنه درخت نفوذ کرده و موجب آلودگي گردد.

 براساس مشاهده ميداني گروه اکين نهال ارتورسپور هاي ناتراسيا مي تواند حتي از پوست سالم، نازک و سبز درختان جوان و نهال ها نيز نفوذ کرده و موجب آلودگي و تخريب بافت چوبي و آوندي درخت گردد. اين بيماري در تابستان بخصوص در دماي بالا بيشتر گسترش يافته و خسارت شديدتري وارد مي کند.

درمان و کنترل خشکيدگي سرشاخه و شاخه هاي گردو

تاکنون روشي براي درمان خشکيدگي سرشاخه و شاخه گردو در اثر قارچ ناتراسيا معرفي نشده است و بهترين روش براي کنترل اين بيماري پيشگيري و جلوگيري از آلودگي به اين بيماري مي باشد. مهمترين نکته در مورد کنترل بيماري ناتراسيا حذف منبع آلودگي مي باشد.

 اين منبع آلودگي مي تواند يک درخت خشک شده در باغ، يک باغ آلوده در يک منطقه باشد. با توجه به بازديد هاي ميداني گروه اکين نهال درختان و باغات گردو در منطقه غرب و جنوب غرب استان تهران (ملارد، صفا دشت، گرمدره، شهريار، قدس) و اغلب مناطق استان کرج بطور وسيعي دچار آلودگي به اين بيماري مي باشد.

از اينرو براي کنترل موثر اين بيماري نياز به هماهنگي جامع در ميان کشاورزان و باغداران در اين مناطق مي باشد. زيرا در صورت رعايت و اجرا روش هاي کنترلي توسط يک باغدار و عدم رعايت آن توسط باغدار مجاور و يا هم منطقه اي موجب کاهش راندمان کنترل بيماري در باغ تيمار شده و در نهايت عدم موفقيت کامل  در کنترل اين بيماري مي گرددگياهات براي رشد عاشق درين گرين هاس ميشن پس ببينش!!!

با اين وجود بهترين روش براي کنترل بيماري ناتراسيا در يک باغ و درخت آلوده، هرس شاخه خشک شده و آلوده حدود ?? سانت پايين تر از انتهاي محل خشک شده و يا داراي علائم بطوري که در محل هرس شده بافت سالم بوده و پوشاندن محل هرس با چسب باغباني مي باشد.

در صورت خشک شده درخت در اثر اين بيماري بايد درخت آلوده کاملا بريده شده و بقاياي آلوده در بيرون از باغ سوزانده و منهدم گردد. همچنين براي جلوگيري از انتشار بيماري از باغات مجاور بايستي درختان گردو چندين بار در سال با سم اکسي کلر مس با غلطت ? در هزار و يا تيوفانات متيل با غلظت ? در هزار سمپاشي گردد.

 نکته مهم ديگر اينکه درختان گردو ضعيف از نظر تغذيه به اين بيماري حساسيت بيشتري (با فسفيت پتاسيم فيتوپاد پادنا،  کينگ ايکس گرين گردوي قوي تري داري پس کليک کن!) دارند بنابراين تغذيه مناسب درختان گردو و ساير درختان براساس يک برنامه غذايي جامع و دقيق موجب مقاومت درخت در برابر بيماري ناتراسيا و اکثر ساير بيماريها و آفات گياهي مي گردد.

در صورت تشخيص محل نفوذ قارچ ناتراسيا در درخت جوان و نهال ها در مراحل اوليه آلودگي قبل از خشک شدن شاخه مي توان محل نفوذ را با چاقو ضدعفوني شده با وايتکس تراشيده و سپس محل زخم پس از تزريق را با بردو تيمار  و سپس محل را با چسب باغباني پوشانده شود.

 نکته مهم در اين عمل اين است که نبايد کل پوست تنه در محل زخم تراشيده شود زيرا در اين حالت ارتباط آوندي شاخه از بين رفته و نهايت خشک مي شود (براي اگاهي و آشنايي بهتر با روش کنترل اين بيماي مي توانيد از متخصصين گياهپزشکي اکين نهال مشاوره بگيرد).

 نکته مهم ديگر اينکه در تابستان هاي گرم به دليل حساسيت گردو به دماي بالا و سوختن برگها، موجب ضعف شديد گردو و در نهايت خسارت شديد اين بيماري در مناطق آلوده مي باشد. از اينرو باغداران حتما بايد روش هاي مديريتي براي افزايش مقاومت گردو در برابر گرماي تابستان مانند محلول پاشي با سيليکات پتاسيم، محلول پاشي با ترکيبات آمينو اسيدي را در برنامه خود قرار دهند.

کارشناسان متخصص و حرفه اي در نهالستان akinnahal آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره به شما در مورد خريد نهال و احداث باغ ميباشند.

 

 

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 166 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:47

عطر نسائي إيف روشيه إيفيدنس

عطر إيف روشيه إيفيدنس

حسنًا ، حان الوقت لتعريفك بعطر أخف وأكثر هدوءًا ، والذي حظي بردود فعل ناجحة نظرًا لسعره المعقول ، وقد وضع نفسه بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم. Ayurveda Ovidens هو عطر للنساء بمزاج معتدل ورائحة حلوة خفيفة ومجموعة عطرية خشبية من المسك.

 

يتميز Evroshe Ovidens بتصميم كلاسيكي وبسيط والسائل بداخله وردي. تخلق أوراق البنفسج والأشنات والزنابق جوًا لطيفًا وربيعيًا من حولك. تم إنتاج هذا العطر في عام 2003 ليكون من بين الروائح اللطيفة والربيعية وهو موجه للنساء اللواتي يعطرن أنفسهن برائحة لطيفة.

 

مع هذه التفسيرات ، لا ينبغي مقارنة Auroche Ovidens بالكولونيا النسائية الفاخرة لأن سياسة الإنتاج الخاصة بها لم تكن تنافس هذه الأنواع على الإطلاق.

 

إن رائحة ومتانة عطر إيف روشير إيفيدنس النسائي YVES ROCHER EVIDENCE جيدان أيضًا إلى حد ما ، ولكن دعنا نذهب ونفحص المكونات التي يتكون منها هذا العطر:

 

ملاحظة أساسية: بمجرد انتشار الرائحة ، فإن أول رائحة تأتي إليك هي رائحة أوراق البنفسج وأزهار الحرير.

 

الملاحظة الوسطى: هي رائحة الزنبق التي يتم استنشاقها بعد النوتة الأولية.

 

قاعدة العطر: المسك والحجر المكونات الأساسية لهذا العطر لطيفة ، يمكنك الاتصال بدعم الموقع لإعداد النسخة الأصلية من هذا العطر والحصول على مزيد من المعلومات حوله.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، ارجع إلى صفحة YVES ROCHER EVIDENCE.

 

اشتري عطر إيف روشيه إيفيدنس YVES ROCHER EVIDENCE

12- شانيل كوكو مادموزيل

عطر نسائي CHANEL COCO MADEMOISELLE

Coco Mademoiselle هي أيضًا واحدة من منتجات معرضنا للعطور الـ 15 للسيدات. أطلقت العلامة التجارية المرموقة شانيل (شانيل) عطرًا حلوًا ولأربعة مواسم في عام 2001 ، ونظرًا للأهمية والقوة التي رأيتها في هذا العطر ، فقد حققت الكثير من الدعاية له ، لدرجة أنه تم منحه في عام 2008 باسم أفضل حملة إعلانية فازت بجائزة fifi.

تقديم 15 عطرًا للرجال الأكثر مبيعًا في العالم (الخيار الأفضل للهدايا)

 

Coco Mademoiselle هو عطر أنثوي حلو وخفيف مائة بالمائة يملأ أنفاس الإنسان بالطاقة الإيجابية والهدوء والحيوية ؛ سوف تجد هذا المظهر أيضًا من خلال النظر إلى الزجاجة البسيطة والأنيقة لهذا العطر.

 

تعتبر أزهار البحر الأبيض المتوسط ??والفواكه والحمضيات ، إلى جانب التركيبات الأخرى ، حزمة مثالية للمرأة الجذابة والحيوية. يمكن أيضًا تقديم CHANEL COCO MADEMOISELLE لك كواحد من أكثر العطور النسائية ديمومة ، والتي ، من بين ميزات أخرى ، علامة على نجاح وشعبية هذه الكولونيا في جميع أنحاء العالم.

 

عطر Coco Mademoiselle من شانيل هدية لا تُنسى لمن تحب ؛ وبالطبع ، فإن الهدف من هذا العطر هو الإصدارات المقلدة العديدة التي تم إنشاؤها وتسويقها خلال الإعلانات المكثفة لعلامة شانيل التجارية عن هذه الكولونيا. يضمن متجر إليسا أنه إذا لم يكن هذا العطر أصليًا ، فسيتم إرجاع الرسوم المدفوعة إليك حتى تتمكن من شراء أحد أفضل العطور النسائية في العالم بأمان.

 

قاعدة العطر: الفواكه والحمضيات مثل البرتقال والبرغموت والجريب فروت

 

النوتة الوسطى: الليتشي مع أزهار البحر الأبيض المتوسط ??الشعبية والورد والياسمين

 

ملاحظة القاعدة: نكهة الفانيليا الحلوة مع مسك مصل اللبن والنعناع الهندي

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة CHANEL COCO MADEMOISELLE.

 

اشترِ عطر شانيل كوكو مادموزيل

11- عطر GUERLAIN MON النسائي

كولونيا نسائية GUERLAIN MON

عطر Guerlain's هو عطر نسائي عصري وأنيق وشعبي مناسب للمرأة الناجحة والفاخرة. في عام 2017 ، أطلقت علامة Guerlain التجارية كولونيا نسائية قوية جدًا وصاخبة في سوق العطور ، ودعت معها أنجلينا جولي لتقديم العطور إلى الناس!

 

لا يمكن إنكار مدى تأثير شخصية وسحر هذه النجمة الشهيرة على مبيعات وشعبية هذا العطر الأنثوي ؛ لكن كلمات المديرين التنفيذيين في شركة Guerlain والجو الذي تم إنشاؤه لهذا العطر ، قدّمته ككولونيا بارزة واحترافية في السوق ، وهي اليوم من بين أكثر 15 عطرًا نسائيًا نجاحًا في العالم.

 

GUERLAIN MON له رائحة حلوة وهو معتدل في الطبيعة نسبيًا ؛ كما أن حلاوته تخلق نكهة الفانيليا اللطيفة ، وإلى جانب مرارة ومرارة خشب الصندل ، فإنها تقدم مجموعة فاخرة لمستمعها.

 

أضف رائحة لطيفة ومتانة جيدة إلى السمات الإيجابية لهذه الكولونيا الخشبية الشرقية لتكون اختيارًا جيدًا لتقديمها كهدية للسيدات المجتهدين.

 

الروائح الأساسية: سكوتش والبرغموت هما الرائحتان الأوليتان لغرين مون.

 

النوتة الوسطى: الطريقة الوسطى سترافقها رائحة الياسمين والزنبق.

 

وفي النهاية ، النوتة النهائية: خشب الصندل والفانيليا والتونكا التي تظهر جدية وقوة هذا العطر.

 

    راجع صفحة GUERLAIN MON للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

Lalique L’Amour Women

عطر لاليك لامور

لاليك لامور هي امرأة أخرى حلوة وجميلة في عالم العطور والكولونيا. في عام 2013 ، أطلقت Lalique و Natalie Larsen ، صانع العطور المشهور جدًا ، كولونيا احترافية وجميلة للنساء.

 

لاليك لامور من مجموعة عطرية من خشب المسك ورائحتها طيبة جدا. نظرًا لاعتدالها ، فمن المناسب استخدام هذا العطر الشعبي في 4 مواسم من السنة ، وبالطبع مذاقه الأفضل يكون محسوسًا في الأيام الحارة من العام.

 

تذكر علامة Lalique التجارية الناجحة lalique l'Amour باعتبارها واحدة من الروائع الجيدة وفي تصميمها ، استمدت الأفكار من منتجاتها الناجحة الأخرى مثل Lalique Noir و Lalique Perfume ، وكذلك باستخدام ألوان الطلاء وأجزائه. جو مريح وأنثوي وممتع.

 

ترجمة اسم لامور هي كرامة أبدية ، وخلق جو هذه الكولونيا يخلق إحساسًا بالهدوء والفخر مع الاستقرار والخلود.

 

كانت الكولونيا النسائية الأكثر مبيعًا للفئة العمرية من 30 إلى 40 عامًا ، وبالنظر إلى سعرها ، يمكن اعتبارها واحدة من أكثر الخيارات مثالية لتقديمها كهدية للسيدات اللطيفات.

 

مكونات لاليك لامور:

 

روائح قاعدة العطر: الربيع البرتقالي ، الورد والبرغموت

 

الملاحظة الوسطى: رونازيان ، جول مريم وياسمان

 

الروائح الأساسية: خشب الأرز وخشب الصندل والمسك

 

    راجع صفحة lalique l’Amour لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

اشترِ كولونيا lalique l’Amour

9- Lancome la vie est belle عطر نسائي ناجح

لانكوم لا في أنثى جميلة

 

عطر لانكوم لافيا هو أحد أكثر العطور النسائية حيوية وسعيدة في العالم وهو عطر مثالي من حيث الجودة الشمية والمتانة والرائحة والمظهر و ...

 

Lancome la vie est belle هي واحدة من أكثر منتجات علامة لانكوم التجارية نجاحًا ، والتي تم إنتاجها وتسويقها في عام 2012 بالتعاون مع أكثر صانعي العطور خبرة وإبداعًا في العالم.

 

المجموعة الشمية هي Lavia ، نعم هي زهرة فاكهة ، وتركيزها ماء عطر ، ورائحتها حلوة وطبيعتها دافئة. هذه العناصر هي حزمة مثالية للنساء اللواتي يبحثن عن عطر فريد وكل شيء.

 

نظرًا لرائحته وطبيعته ، يعتبر Lancome la vie est belle أيضًا عطرًا شتويًا. يحاول هذا العطر عمومًا خلق شعور بالانتعاش والحيوية والدفء ، وتكون المساحة المأخوذة منه وقت رش هذه العناصر. لكن الشيء الرئيسي الذي يقال عن هذه الكولونيا المشهورة في المجلات العالمية هو موضوع متانتها غير العادية ، مما جعلها واحدة من أكثر 15 عطرًا نسائيًا شهرة في العالم.

 

الملاحظات التي تتكون منها Lavia نعم

 

قاعدة العطر: الكمثرى والتوت

 

قلب العطر: السوسن وزهر البرتقال والياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع ، فول التونكا ، الفانيليا والبرالين

 

    راجع صفحة Lancome la vie est belle لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا Lancome la vie est belle

8 - عطر Lanvin Eclat D’arpege

عطر لانفين إكلات دربيج

يعتبر منتج Lanvin للعلامة التجارية 2002 المسمى lanvin eclat D’arpege أحد أكثر المنتجات مبيعًا لهذه العلامة التجارية وهو أيضًا من بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم.

 

Lanvin هو عطر يحاول خلق جو خالٍ وآمن ومفروش بالسجاد ومنعش باستخدام روائح أزهار الفاكهة. طعم ورائحة هذه الكولونيا الأنثوية حلوة وطبيعتها باردة ، وتركيز Lanvin Eclat هو أيضًا ماء تواليت.

 

يتميز عطر Lanvin eclat D’arpege بمظهر لطيف وجميل للغاية ، وهو مظهر من مظاهر الاسترخاء وحده ؛ اللون البنفسجي داخل الزجاج ، التصميم البسيط ، علبة العطور (إنه مكعب يُظهر داخل زجاج الكولونيا من الخارج) و ... كلهم ??ساهموا في خلق شعور جيد مأخوذ من هذا و أثارت النتيجة الكثير من المبيعات والاهتمام خاصة لهذا العطر الأنثوي.

 

يُعرف Lanvin Ecklet بأنه عطر موسيقي وهو أيضًا الخيار الأفضل لتقديم الهدايا للفتيات والمراهقات.

 

ملاحظات لانفين اكليت:

 

ملاحظة أساسية: زهرة الليلك

 

قلب العطر: زهرة أسمانثوس ، زهرة الفاوانيا ، زهر الخوخ وزهرة الوستارية

 

روائح قاعدة العطر: المسك والعنبر وخشب الأرز

 

    راجع صفحة lanvin eclat D’arpege للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%b9%d8%b7%d9%88%d8%b1/

 

https://www.intensedebate.com/people/JuanStewart4

https://www.atlasobscura.com/users/juanstewart4

https://edex.adobe.com/community/member/HffKXeR3N

https://www.diigo.com/user/juanstewart4

https://www.mixcloud.com/JuanStewart4/

https://www.tripadvisor.com/Profile/juansN8492SC

https://cycling74.com/author/61e9b96fd540c65659fbfaed

https://www.skillshare.com/profile/Juan-Stewart/105347622

https://visual.ly/users/juanstewart4/portfolio

https://www.viki.com/users/juanstewart4_660/about

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 418 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:33

بهترين دوربين هايک ويژن و پرفروش ترين ها

بهترين دوربين هايک ويژن چيست؟ کدام دوربين مداربسته هايک ويژن پرفروش و پرطرفدار بوده است. اين سوالات و مشابه آنها دغدغه مشتريانيست که بعد از کلي تحقيق در  انواع برندهاي دوربين مداربسته به برند مطرح و محبوب هايک ويژن رسيده اند. با اين حال نمي دانند از ميان انواع مختلف دوربين مداربسته اي که اين برند توليد مي کند کدام بهترين است. اگر چه تمام توليدات يک کمپاني موفق و معتبر از کيفيت خوب و ويژگي هاي عالي برخوردار است با اين وجود تعدادي از اين محصولات در رتبه هاي بالاتري قرار دارند. براي يافتن پاسخ صحيح اين سوالات بهتر است چند نکته را درنظر بگيريد. در اين مقاله قصد داريم بهترين دوربين مداربسته هايک ويژن و پرفروش ترين آنها را معرفي کنيم..

تعريف بهترين دوربين

عبارت بهترين دوربين هايک ويژن مفهومي کليست و از هر فردي به فرد ديگر معناي متفاوتي خواهد گرفت. حتي اين عبارت از محل به محل ديگر و در هر کاربري نيز پاسخ متفاوتي خواهد داشت. به عنوان مثال براي يک فرد چاق بهترين سايز لباس از XXL به بالا است در مقابل بهترين سايز لباس براي يک فرد لاغر مي تواند اسمال، مديوم و در نهايت لارج باشد. مشاهده مي کنيد پاسخ به سوال “بهترين ساز لباس براي افراد” يک پاسخ مشخص ندارد. مشابه اين مثال تعريف بهترين دوربين نيز مي تواند در دو يا چند بازه کاملاً متفاوت قرار گيرد. با اين مثال ساده در مي يابيد که ممکن است معناي چنين عباراتي هيچ اشتراکي در گروه هاي مختلف، در شرايط متفاوت نداشته باشند ضمن اين که براي هر کدام بهترين” معنا مي شود.

به موضوع دوربين مداربسته و بهترين دوربين هايک ويژن بر مي گرديم. چگونه بهترين دوربين را از اين برند انتخاب کنيم؟ براي سادگي کار در ابتدا هدف از خريد دوربين مداربسته را کاملاً مشخص کنيد. آيا صرفاً يک نظارت کلي براي شما کافيست؟ يا مي خواهيد کنترلي روي صداي محيط نيز داشته باشيد. فضاي تحت نظارت شما چقدر بايد باشد؟ آيا بودجه اي که براي تهيه سيستم نظارت تصويري مدنظر داريد محدوديت دارد يا خير؟ در ادامه بهترين دوربين هايک ويژن را با توجه به کاربري هاي مختلف معرفي مي کنيم.

 

بهترين دوربين هايک ويژن در هر کاربري

اگر هدف شما از نصب دوربين مداربسته نظارت کلي روي محيط است و جزئيات، چندان اهميتي ندارد دوربين هاي 2 مگاپيکسل هايک ويژن بهترين دوربين هستند. اين دوربين ها با لنز ثابت تصاوير با کيفيت قابل قبولي از فضاي تحت پوشش خود ارائه مي دهند. لنز 2.8 وايدترين تصوير در دوربين هايي با لنز Fixed است. بنابراين در محيطي که شما نياز به زاويه ديد حدود 90 درجه داريد اين نوع دوربين مداربسته بهترين دوربين است. حال اگر نياز به عمق بيشتري از محيط داريد دوربين با زاويه ديد بسته تر تهيه کنيد. به عبارت ديگر مسافت دورتري را مي خواهيد ببينيد، دوربين با لنز 3.6 به بالا انتخاب مناسب تري است. در دوربين هاي مداربسته هر چه عدد لنز عدد بزرگتري باشد زاويه ديد بسته تر و مسافت دورتر واضح تر ديده مي شود.

نقطه اي در محل مورد نظر شما نياز به دوربين با کيفيت بالاست. تا جايي که بتواند از چهره افرادي که از آنجا تردد مي کنند، تصاوير واضح تري ثبت کند. ضمن اينکه نمي خواهيد با کمک زوم انجام شود چرا که در هنگام بزرگنمايي، تصوير برداري بخشي از محيط را از دست مي دهيد. پيشنهاد مي کنيم دوربين با کيفيت تصوير بالاتري را انتخاب کنيد.

دوربين پرفروش محيط هاي خارجي و داخلي

کمپاني Hikvision انواع مختلفي از دوربين ها را براي کاربري هاي مختلف در سطوح بالا و سطوح پايين طراحي و توليد کرده است. دوربين بولت بهترين دوربين هايک ويژن براي محيط هاي بيروني است. با توجه به ساختار اين نوع از دوربين هاي مداربسته به راحتي مي توانيد آنها را در فضاهاي باز و محيط هاي خارجي مورد استفاده قرار دهيد. البته در محيط هاي داخلي نيز امکان نصب اين نوع دوربين ها وجود دارد اما گزينه برتر نيستند. استاندارد IP و IK دوربين مداربسته ميزان مقاومت دوربين در مقابل رطوبت و گردغبار و همچنين ضربه را مشخص مي کند. دوربين هاي مداربسته نصب شده در فضاي بيرون، بيشتر از محيط داخلي در معرض آسيب و آلودگي و در نهايت خرابي قرار مي گيرند. به مقدار اين استاندارد در دوربين انتخابي خود توجه کنيد.

دوربين هاي دام به خاطر شکل ظاهري که دارند و نصب در زير سقف، به دوربين داخلي مشهورند. گر چه اين دوربين ها نيز قابليت نصب در محيط هاي خارجي را دارند اما براي محيط داخلي اولين گزينه اين دوربين ها هستند.

 

تابش نور در محيط موضوعي است که هر دو نوع دوربين هاي داخلي و خارجي را تحت تاثير قرار مي دهد. به نحوي که تصوير ارائه شده توسط دوربين مداربسته کاملاً سفيد يا سياه و يا ناواضح مي شود. راه حل اين اختلال وجود قابليت هاي اصلاح نور در دوربين هاست. اگر در محيطي هستيد که تضاد نور بالاست و تصوير دوربين نا واضح است، دوربين هاي ضد نور بهترين گزينه از برندهاي Hikvision براي شماست. اين دوربين ها داراي قابليت تصحيح تصوير و ايجاد تعادل در ميزان نور هستند. اين قابليت ها مانند WDR، BLC، HLC و… در شرايط مختلف و کنتراست بالاي نوري، کيفيت تصوير را بهبود مي دهند تا جزئيات قابل رويت باشد.

ضبط صدا در بهترين دوربين هايکويژن

کاربري شما نياز به ضبط صدا دارد، يعني در حين دريافت تصاوير، صداي محيط را نيز مي خواهيد داشته باشيد. بهترين دوربين براي چنين کاربري، دوربين هايي است که يا مجهز به ميکروفن داخلي باشند و يا قابليت نصب ميکروفن در آنها وجود داشته باشد. ذخيره تصاوير در دوربين هاي مداربسته در دستگاه و روي هارد نصب شده در آن انجام مي شود. اگر نياز به ذخيره تصاوير روي دوربين مداربسته داريد نوعي از دوربين هاي هايک ويژن قابليت نصب SD کارت را دارند. بنابراين اين انتخاب مي تواند از بهترين ها براي کاربري و هدف مورد نظر شما باشد.

دوربين گردان هايک ويژن

اگر کاربري شما به گونه ايست که نياز به زوم روي اشياء و سوژه ها داريد از دوربين هاي داراي لنز متغير استفاده کنيد. لنزهاي متغير يا وريفوکال به شما امکان زوم روي اشياء و بخش هايي از تصوير را مي دهد. ميزان زوم در دوربين هاي مداربسته براساس لنزهاي آن تعيين مي گردد که مقدار آن را ديتاشيت مي توانيد مشاهده کنيد. اگر نياز به گردش دوربين نداريد يک دوربين با لنز متغير براي شما انتخاب مناسبي است.

اما در صورت نياز به گردش دوربين و نظارت بر محيط و زوم روي سوژه ها دوربين هاي PTZ هايک ويژن اين امکان را براي شما فراهم مي آورند. يکي از قابليت هايي که در برخي از انواع دوربين هاي گردان هايک ويژن مي تواند شما را سورپرايز کند حرکت دوربين به صورت اتوماتيک و از راه است. لنز اين دوربين وريفوکال موتورايز است. در نظر داشته باشيد قيمت اين دوربين بالاتر از دوربين هاي معموليست. اگر اين ويژگي براي شما کاربردي ندارد، نيازي به پرداخت هزينه اضافي نيست.

هايک ويژن  نصب دوربين مداربسته

آيا بهترين دوربين هايک ويژن گران ترين است

خير، دوربين گران قيمت لزوماً بهترين دوربين نيست. دوربيني که بيشترين امکانات را دارد نيز نمي تواند بهترين دوربين هايک ويژن براي همه محسوب شود. بلکه بهترين دوربين براي هر فرد، دوربيني است که بتواند با صرف هزينه مناسب نيازمندي هاي او را برطرف کند. دوربين هاي گران قيمت هايک ويژن ويژگي هاي خاصي دارند و با توجه به تکنولوژي هاي به کار رفته در آنها در کاربري هاي حرفه اي مورد استفاده قرار مي گيرند. همين موضوع موجب بالا بودن قيمت اين نوع از دوربين ها در برند هايک ويژن شده است. صرف هزينه بالا براي چنين دوربين هايي، در تمام کاربري ها منطقي نبوده و توجيه اقتصادي نيز ندارد. در واقع مي توانيد با توجه به نياز و هدف مورد نظر خود دوربيني از رده هاي قيمتي مناسب تر در برند هايک ويژن انتخاب کنيد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:43

چيپ تصوير DIS در دوربين مدار بسته

همانطور که مي دانيد سنسور، حسگر يا چيپ تصوير يکي از اجزاي سازنده اصلي در ساختار دوربين مداربسته است. طبق مطالبي که در پست هاي قبلي توضيح داديم وظيفه آن تشکيل تصوير از طريق دريافت نور و تبديل آن به سيگنال هاي الکتريکي است. تکنولوژي حسگر هاي تصوير در طي ساليان گذشته دستخوش تغييرات و پيشرفت هايي شده اند اين پيشرفت ها همواره در راستاي ارتقا کيفيت آنها و در نتيجه افزايش کيفيت تصاوير دوربين هاي مداربسته در شرايط مختلف بوده است.

ارائه تصاوير با کيفيت در شرايط مختلف اعم از شب يا در محيط هاي کم نور، شرايط آب و هوايي نامساعد و يا شرايطي که ممکن است باعث وارد آمدن تکان يا لرزه به بدنه دوربين گردد، همواره يکي از چالش هاي پيش رو براي سيستم هاي امنيت و نظارت تصويري بوده است. بدين منظور در سال 2012 شرکت هايک ويژن محصولات جديدي را روانه بازار نمود که مجهز به سنسوري با نام چيپ تصوير DIS بودند. اين سنسور ها در واقع نسل جديدي از سنسورهاي CMOS هستند و مزيت آنها عملکرد بهترشان در نور کم است.

 

چيپ تصوير DIS چيست؟

 

DIS مخفف عبارت (Digital Image Stabilization) به معني تثبيت کننده ديجيتالي تصوير است. کارايي چيپ تصوير DIS در زمان هايي است که دوربين مداربسته شما در نقاطي مانند خيابان، کنار جاده و يا به طور کلي محيط هاي خارجي و روباز نصب مي گردد. در اين مکان ها دوربين همواره در معرض عواملي است که ممکن است منجر به وارد آمدن ضربه يا تکان به آن شود. اين تکان ها در نتيجه منجر به ايجاد نويز در تصاوير و به طور کلي کاهش کيفيت آن مي گردند. تکنولوژي موجود در چيپ تصوير DIS تا حدود زيادي اين مشکل را بر طرف نموده است. عملکرد اين حسگر باعث شده تا تصاوير نهايي نويز کمتري داشته و از کيفيت قابل قبولي برخوردار باشند.

 

نحوه عملکرد چيپ تصوير DIS هايک ويژن

 

نحوه عملکرد چيپ تصوير DIS بدين گونه است که ابتدا به آناليز تصاوير گرفته شده توسط دوربين مداربسته پرداخته و سپس لرزش ها و ارتعاشات وارده بر دوربين را که اغلب به دليل وزش باد و ساير عوامل فيزيکي اتفاق مي افتد، تشخيص مي دهد. در اين حالت دوربين با ايجاد يک ساختار پيکسلي خارج از فريم تصوير موجود (تصوير تار) يک حائل پيکسلي ايجاد مي کند و يک تصوير جديد بدون تاري و بدون نويز درون اين ساختار مي سازد. سپس فريم اصلاح شده را با فريم تار عوض مي کند تا اثر اين لرزش را بر روي تصوير ضبط شده کاهش دهد.

جالب است بدانيد که پس از آنکه سنسور تصوير DIS توسط دوربين هايک ويژن روانه بازار گرديد، شرکت داهوا نيز اقدام به ساخت نسخه ديگري از چيپ تصوير DIS نمود و آن را با نام HDIS روانه بازار نمود. ترفندي که اين شرکت در نامگذاري محصول خود بکار برد استفاده از حرف H در ابتداي نام آن بود که شايد تداعي گر کيفيت بالاتر باشد. اما لازم است بدانيد که اين دو سنسور ساخت دو شرکت مختلف از لحاظ کيفيت و عملکرد هيچگونه تفاوتي با يکديگر ندارند.

 https://tiamcctv.com/product/lhg-5-ac/

https://tiamcctv.com/product/ds-7716ni-k2-16p/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56h0t-it1f/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd1123g0-i/

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:32

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:32

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:55

 

آموزش جاوا اسکريپت در سايت سبزلرن

d3_h513.png

مقدمه

با سلام تو اين مقاله قصد داريم به يک سايت فوق العاده که رايگانه براي آموزش جاوا اسکريپت بپردازيم و درباره زبان برنامه نويسي جاوااسکريپت صحبت کنيم که بازارکارش چطور هست؟ و کاربردش چيه؟ و...

پس تا آخر اين مقاله همراه ما باشيد!

آموزش جاوااسکريپت در آکادمي سبزلرن

اول کار ميخواهيم با دوره اي آموزشي فوق العاده کامل براي يادگيري زبان برنامه نويسي جاوااسکريپت آشنا بشيم که اونم آموزش رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن هستش.

آموزش جاوااسکريپت آکادمي سبزلرن يکي از بهترين دوره هاي آکادمي آموزشي سبزلرن هستش يه دوره پروژه محور و رايگان که مدت زمان اين دوره 25 الي 50 ساعت هست و مدرس اين دوره آقاي محمّد امين آقاي سعيدي راد هستش.

تو اين دوره هر سه جلسه يه بار يه ميني پروژه يا تمرين پياده سازي ميشه و همچنين اين دوره پشتيباني مادام العمر داره .

هر سوالي که براتون پيش اومد ميتونيد از قسمت پرسش و پاسخ بپرسيد تا مدرس خودش جوابتون رو ميده و رفع اشکال ميکنيد .

البته همه دوره هاي سبزلرن چه پولي، چه رايگان پشتيباني مادام العمر رو داره اينطور نيست که فقط براي دوره هاي پولي اين قابليت باشه .

و همچنين تا به الان حدود 200 جلسه از دوره آموزش جاوا اسکريپت سبزلرن منتشر شده ولي هنوز سطح متوسط اين تموم نشده و داره آپديت ميشه.

به تصوير پاييني اگه توجه بکنيد به کاملي و بزرگي اين دوره آموزشي جاوا اسکريپت سبزلرن ميشيد .

يکي از دلايلي که اين دوره محبوبه اون پروژه محور بودنشه که حداقل هر دو جلسه يه بار يه ميني پروژه يا تمرين پياده سازي ميشه که تو مسير با ابزار ها و چيزاي مختلف تو انجام پروژه آشنا ميشويد .

جاوا اسکريپت

اما سوال اصلي اينجاست که جاوااسکريپت چيست ؟ در ادامه درباره زبان برنامه نويسي ميپردازيم.

جاوا اسکريپت يکي از محبوب ترين و قدرتمند ترين زبان هاي برنامه نويسي هستش که به اختصار JS هم ميگن.

جاوا اسکريپت يک زبان مفسري ، سطح بالا و دايناميک تايپ هستش.

منظور از زبان سطح بالا يعني زبان هايي که درکش براي انسان ها آسون هست ولي اگه درکش سخت باشه بهش ميگن سطح پايين براي مثل زبان اسمبلي يک زبان سطح پايين هستش .

زبان مفسري هم يعني وقتي کد اجرا ميشه اون کد به صورت خط به خط اجرا بشه.

زبان دايناميک يعني اينکه وقتي متغير تعريف ميشه ديگه نيازي نباشه که نوعش رو هم مشخص کرد تو زبان هاي دايناميک هنگام اجرا کردن خودش نوع متغير رو مشخص ميکنه.

يه نوع زبان هاي ديگه هم هستش با نام استاتيک تايپ که هنگام تعريف متغير بايد نوعش رو هم حتما مشخص کرد براي مثال زبان جاوا و سي يک زبان استاتيک تايپ هستند.

زبان جاوا اسکريپت حدودا تو سال 1995 توسط آقاي Brendan Eich تو کمپاني NetScape ايجاد شد.

محبوبيت جاوا اسکريپت

با توجه به مطالب بالايي همانطور که گفته شد زبان جاوا اسکريپت يکي از محبوب ترين و قدرتمند ترين زبان هاي برنامه نويسي هستش.

براي مثال تو نمودار زير پراستفاده ترين زبان برنامه نويسي ميان برنامه نويساي جهان نوشته شده ....

يا تو نمودار زير اون محبوب ترين زبان هاي برنامه نويسي از نظر استک اور فلو گفته شده...

کاربرد جاوا اسکريپت

تا اينجاي مقاله با زبان برنامه نويسي جاوا اسکريپت آشنا شديم اما کاربرد اصلي جاوااسکريپت چيست ؟

فرانت اند

اصلي ترين کاربرد جاوا اسکريپت تو حوزه فرانت اند هستش ، بايد در کنار جاوا اسکريپت يکي از فريمورک angular , vue , react رو ياد بگيريد تا بتونيد تو حوزه فرانت اند کار بکنيد البته غير اينا ابزار هايي مثل سي اس اس و اچ تي ام ال و.. هم نياز ميشه .

همچنين بين اينا React فريمورک نيست يک کتابخونه واسه زبان جاوا اسکريپت هستش.

بک اند

زبان جاوا اسکريپت علاوه بر فرانت اند تو حوزه بک اند هم کاربرد داره شما ميتونيد با کمک Node Js و يکي از ديتابيس ها به عنوان برنامه نويس بک اند فعاليت بکنيد .

موبايل

به کمک جاوا اسکريپت شما ميتونيد به عنوان برنامه نويس موبايل فعاليت بکنيد با استفاده از react native ميتونيد کراس پلتفرم کار بکنيد و هم براي android و هم براي ios اپليکيشن طراحي بکنيد البته برايreact native هم بايد react بلد باشيد.

دسکتاپ

با استفاده از جاوااسکريپت ميتوان برنامه هايي کراس پلتفرم براي windows , mac , linux طراحي کرد براي اين کار بايد يکي از فريمورک هاي جاوااسکريپت رو ياد گرفت که معمولا از فريمورک Electron براي اين کار استفاده ميکنند .

جاوااسکريپت علاوه بر حوزه هايي که گفته شد تو چند تا حوزه اي ديگه کاربرد هم داره مثلا حوزه امنيت! ميشه گفت که اين زبان همه فن حريفه...

کتابخونه ها و فريمورک هاي قدرتمند جاوا اسکريپت

زبان جاوا اسکريپت فريمورک و کتابخونه هاي قدرتمند و محبوب زيادي هم داره از فريمورک ها ميتوان به فريمورک هاي قدرتمند angular , vue اشاره کرد که جفتش از محبوب ترين فريمورک هاي جاوااسکريپت هستش.

از کتابخونه ها ميتوان به react اشاره کرد که يکي از محبوب ترين و قدرتمند ترين کتابخونه هاي جاوا اسکريپت هستش .

تو نمودار پاييني اون درصد محبوبيت فريمورک و کتابخونه ها گفته شده :

بازارکار جاوا اسکريپت

بازار کار جاوا اسکريپت يکي از قوي ترين بازار کار ها رو داره در ادامه مقاله درباره بازار کار زبان جاوا اسکريپت ميپردازيم ؟

براي مثال با سايت استخدامي جابينجا شروع ميکنيم و درخواست هاي شغلي رو ببينيم .

در ادامه چند تا مثال ببينيم...

اگه تو سايت جابينجا سرچ کنيد JavaScript ميتونيد کل درخواست کار ها رو ببينيد.

حدود 800 تا فرصت شغلي براي جاوا اسکريپت هستش هنوز اينجا انگليسي سرچ کرديم اگه هم فارسي جاوا اسکريپت رو سرچ بکنيم يکمي هم  نتايج مياره.

چند تا از نمونه آگهي ها :

اين يه نمونه از آگهي هاي استخدامي که حقوقش 24 ميليون هست.

 

اين يه نمونه ديگه از آگهي ها که دورکاري هم هست.

اين آگهي بالايي هم براي شرکت علي بابا هست معمولا حتي درخواست کار براي جاوا اسکريپت از شرکت هاي تاپ و بزرگ هم بيشتر است .

تمامي آگهي هاي استخدامي که وجود داره حقوقشون بالاتر از 10 ميليون هست .

و حتي براي کسايي که شهر دوري هستند يا تو شهرستان ها هستند موقعيت شغلي به صورت دور کاري هم زياد هست .

حرف آخر

تو اين مقاله درباره جاوا اسکريپت ، کاربرد جاوا اسکريپت ، کاربرد زبان جاوا اسکريپت تو حوزه هاي مختلف و بازار کارش زبان برنامه نويسي جاوا اسکريپت پرداختيم .

زبان جاوا اسکريپت بيشترين در خواست کار رو داره حدود 800 تا بود از نظر بازار کار جاوا اسکريپت اصلاَ هيچ شکي توش نيست و قدرتمند ترين بازار کار رو داره.

اگه قصد يادگيري جاوا اسکريپت رو دارين بهتون پيشنهاد ميکنم به هيچ وجه آموزش رايگان مقدماتي تا پيشرفته سبزلرن رو از دست ندين.

https://loop.frontiersin.org/people/1628829/bio

https://unsplash.com/@anahardy4

https://www.eveote.com/shard/s448/sh/3c524a70-b08e-6a1c-6201-8eb34cf69502/911396881e51022d8540a9e487168b14

https://www.liveinteet.ru/stat/sabzlea.ir/

https://coub.com/anahardy4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/edc53d26-921b-47bd-9be4-59a5c3a26769/Ana-H

https://seekingalpha.com/user/55670342/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.spreaker.com/user/15969579

https://justpaste.it/9mvnf

https://www.atlasobscura.com/users/anahardy4

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 223 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:11

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:16

بهترين سريال هاي ايراني در نوروز

سريال کمدي دراکولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبکه نمايش خانگي ارائه کرده که در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شود. اين سريال در واقع ادامه هيولا درژانر کمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشکا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستيم.

درباره سريال دراکولا

سريال دراکولا به کارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر کمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشکا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شکيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيک انديش , حامد وکيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبکه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده که هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تکرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متکي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شکل ممکن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراکه اين بار با سريالي مواجه هستيم که در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش کرده است.

در شرايطي که سينماي ايران بعد از بحران کرونا همچنان به زمان نياز دارد که خود را بازيابي و بازسازي کند، امسال شاهد رونق چشمگير بازار سريال‌هاي شبکه نمايش خانگي بوده‌ايم و حالا مي‌خواهم زنده بمانم با رفتن به سراغ قصه‌اي که در تاريخ معاصر مي‌گذرد، اين فرصت را دارد تا تنوع و جسارت را در ميان توليدات تازه افزايش بدهد. بايد منتظر اپيزودهاي بعدي سريال باشيم تا ببينيم که اين روند در متن و اجرا چگونه ادامه پيدا مي‌کند.

8t15_z9.jpg

سريال مي‌خواهم زنده بمانم، به کارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌کنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابک کريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌کنند.

به پايان اين مقاله رسيديم. اميدواريم که عيد امسال را با سريال هاي نوروزي به خوبي و خوشي سپري کنيد و سال جديد پر از شادي و اتفاقات عالي براي همه مردم ايران باشد.

سريال خوب بد جلف راديواکتيو

در اين سريال سام درخشاني، پژمان جمشيدي، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله، مارال فرجاد، فرزين محدث، شکيب شجره، تينو صالحي، فرهاد آييش و گوهر خيرانديش به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

گفتني است که ساخت اين سريال ?? قسمتي بعد از موفقيت‌هاي خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سري در سينما و اکران آنلاين قطعي شد؛ خوب، بد، جلف؛ ارتش سري با فروش ??? هزار و ??? بليت که توانست به فروش ? ميليارد و ??? ميليون و ??? هزار تومان برسد و صدر نشين فروش اکران آنلاين باشد.

سريال کمدي خوب، بد، جلف: راديواکتيو ساخته مشترک پيمان قاسم خاني و محسن چگيني و با نقش‌آفريني بازيگراني چون پژمان جمشيدي، سام درخشاني، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، فرهاد آييش، شکيب شجره، گوهر خيرانديش، مارال فرجاد، فرزين محدث، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله و… به‌صورت اختصاصي بر روي فيليمو قابل تماشاست.

ديرين ديرين

سريال «ديرين ديرين» با پخش دو قسمت ابتدايي خود توانست بازديدي فوق‌العاده، يعني چيزي نزديک به 4 ميليون دقيقه تماشا را به ثبت برساند.

 

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال طنز «ديرين ديرين» با شعار احمقانه‏‌ترين سريال ايران، پس از بررسي رفتارکاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد 3 ميليون و 878 هزار و 735 دقيقه تماشا را ثبت کرده است

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 230 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:39

لینک دوستان

خبرنامه